Τα social media είναι πλέον στο προσκήνιο του web εδώ και καιρό και πλέον έχουν μπει στην καθημερινότητα μας για τα καλά. Στο σημερινό άρθρο θα σας παραθέσω 5 συμβουλές για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των social media στην επιχείρηση σας.
1 – Μην αμφιβάλετε ποτέ για τις δυνατότητες προσέγγισης και απήχησης που μπορεί να έχει μία σωστά σχεδιασμένηsocial media καμπάνια
Κατά την γνώμη η τόσο μεγάλη δυνατότητα προσέγγισης κοινού, οφείλεται στην πανταχού παρουσία των social media, κάτι που αποδεικνύει ότι είναι το καλύτερο USP τους. Άνθρωποι από όλα τα κοινωνικά στρώματα τείνουν να συνδέονται καθημερινά πλέον και για αρκετές ώρες με τα διάφορα social networks όπως :YouTube, Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitterή οποιοδήποτε άλλο. Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας χρησιμοποιήστε και τα ανάλογα.
2 – Να είστε προετοιμασμένοι
Είναι πολύ σημαντικό να είστε καλά προετοιμασμένοι να αξιοποιήσετε στο έπακρο την ευκαιρία που θα σας δοθεί και αυτό θα το επιτύχετε συμμετέχοντας στην καθημερινότητα του κοινού-στόχου σας μέσω των social media. Επανεξετάστε λοιπόν τους τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό σας , προσπαθώντας να τους γίνεται χρήσιμοι. Να θυμάστε ότι η ευκαιρία δεν «χτυπάει» δύο φορές, πόσο μάλλον στον επιχειρηματικό κόσμο.
3 – Ελπίδα
Ας το παραδεχτούμε δεν μπορεί κάθε επιχείρηση να πετύχει. Στην πραγματικότητα, ένας μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών έκλεισαν τα καταστήματα τους σε ένα έτος ή δύο, απλά επειδή έχασαν την ελπίδα για προσπάθεια και είχαν έλλειψη υπομονής. Σίγουρα οι καιροί που διανύουμε είναι οι ποιο δύσκολοι των τελευταίων ετών, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να το βάλετε κάτω. Ίσα ίσα που τώρα είναι που πρέπει να «σφίξουμε όλοι τα δόντια» να γίνουμε πιο δημιουργικοί και καινοτόμοι για να αντιστρέψουμε την κατάσταση,
Έτσι λοιπόν, αξίζει να δώσετε στην επιχείρησή σας κάποια ελπίδα με την υιοθέτηση των social media.
4 – Το να είστε καλοί, είναι Viral
Ως επιχείρηση, πρώτος στόχος σας θα πρέπει να είναι η καλή εξυπηρέτηση των πελατών. Σε όλους αρέσουν τα ωραία θέματα και η διάδοσή τους. Δείξτε ότι είστε παθιασμένοι με τους πελάτες σας, ενημερώνοντας τους με θέματα που θα τους ενδιέφεραν για να τα διαδώσουν και στους φίλους τους.
Επίσης μπορείτε να παρέχετε συμβουλές και πληροφορίες μέσω του Facebook και του Twitter, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, απαντώντας παράλληλα σε ερωτήματα και δίνοντας λύσεις σε τυχόν προβλήματά τους. Το να είστε καλός σε έναν τομέα, είναι viral και έξυπνο εργαλείο για επέκταση της πελατειακής σας βάσης.
5 – Διαφοροποιηθείτε
Ως επιχείρηση, προσπαθήστε να διαφοροποιήστε από τους ανταγωνιστές σας. Οι πελάτες πάντα περιμένουν για κάτι το νέο και το συναρπαστικό. Γίνεται λοιπόν ευρηματικοί και χρησιμοποιείστε τα social media επιδιώκοντας το Word Of Mouth.Social Media advices.