interactive marketing & social media management ενάντια στην μόδα της εποχής!!!!!
Η μεγαλύτερη παρερμηνεία της σύγχρονης εποχής.
Μελέτες δείχνουν ότι οι 9 στους 10 χρήστες διαδικτύου ασχολούνται εντατικά με ομάδες κοινωνικής δικτύωσης
Οι εταιρείες δημιουργούν η μία μετά την άλλη λογαριασμούς σε τέτοιες ομάδες κοινωνικής διαδικτύωσης ή διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω blogs καταργώντας τις επαγγελματικές ιστοσελίδες οι οποίες χρειάζονται τεχνικές γνώσεις για τη δημιουργία τους.
Θα ήθελα λοιπόν να κάνω την εξής ερώτηση:
Δηλαδή η κουλτούρα και η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης είναι τόσο εύκολο να εκφραστεί μέσα από κοινότυπες τεχνικές προβολής διαδικτύου χωρίς γνώσεις interactive marketing και οι οποίες θα ισχύουν και για εκατομμύρια άλλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο από τον καθένα που πιστεύει ότι μπορεί να εκφράσει μια σχεδιαστική προσέγγιση σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο;
Δηλαδή ένας χρήστης μη σχετικός με το επαγγελματικό marketing,ο οποίος χειρίζεται τέλεια τα social media και λατρεύει το μάυρο χρώμα μπορεί αν το θελήσει να δημιουργήσει διαδικτυακή προβολή μεσώ των social media σε μια εταιρεία, σ’ ένα εστιατόριο ή σ’ ένα μη κυβερνητικό ή πολιτικό οργανισμό τοποθετώντας παντού το μαύρο;
Αφού δεν πρόκειται να κοστίσει και τίποτα γιατί λοιπόν να μην το σκεφτούμε σοβαρά, ε;
Δυστυχώς όσο και αν στεναχωρώ κάποιους νομίζω ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι γιατί καλώς ή κακώς πιστεύω ότι το σοβαρό μάρκετινγκ και δη το interavtive marketing δεν είναι των λαών αλλά των σοβαρών εταιρειών επικοινωνίας και όταν κάποιος ο οποίος διαπραγματεύεται υπηρεσίες ή προϊόντα έχει ελεύθερα στα χέρια του να διαχειριστεί ένα μέσο ενημέρωσης και προβολής τότε το σίγουρο είναι ότι οδηγείται εξαιτίας της επαγγελματικής ανεπάρκειας επικοινωνίας που έχει σε καταστροφικά αποτελέσματα.interactive marketing & social media management against the trends of the season !!.