On-line Public Relations can change bad reputation
Όταν πρόκειται για τις on–line δημόσιες σχέσεις είναι πολύ σημαντικό να διευκρινιστεί ότι όλες οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να συνειδητοποιήσουν το πόσο σημαντικό είναι να διατηρήσουν μια θετική εικόνα στο διαδίκτυο και όχι μόνο να παραμένουν στους παλιούς και παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας. Στο σημερινό κόσμο, είναι απίστευτα δύσκολο να κρατηθεί μια εταιρεία ειλικρινής με τις πάρα πολλές τοποθεσίες αξιολόγησης όπως το Yelp και με μια πληθώρα δικτυακών ιστοχώρων με καταναλωτικά θέματα, που τους επιτρέπουν να δημοσιεύουνε ό, τι εκείνοι θέλουν για την εταιρεία σας.
Πολλά από αυτά τα sites δεν είναι καθόλου αξιόπιστα, επειδή θεωρούν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις θέσεις των χρηστών τους και αρνούνται να αφαιρέσουν οτιδήποτε μπορεί να μην είναι αληθές και να βλάπτει μία επιχείρηση. Οι πιο τρανταχτές, γνωστές περιπτώσεις, αποτελούν οι ιστοσελίδες όπως το ripoffreport.com και το Consumeraffairs.com όπου οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν και να καταστρέψουνε μια εταιρεία εντελώς, χωρίς να δηλώσουν την ταυτότητά τους και οι επιπτώσεις είναι ισχνές έως μηδενικές, διότι οι ιδιοκτήτες των ιστοχώρων αρνούνται να αναδημοσιεύσουν τα στοιχεία και τις πληροφορίες των χρηστών.
Τι μπορεί όμως, μια επιχείρηση του 21ου αιώνα να κάνει για όλα αυτά;
Λοιπόν, η μόνη εφικτή λύση που σήμερα φαίνεται να υπάρχει για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστροφικών κρουσμάτων, είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να συμμετάσχουν σε on-line εκστρατείες δημοσίων σχέσεων που βοηθούν στην καταστολή των αρνητικών πληροφοριών για την επιχείρησή τους. Οι online public relations είναι λίγο διαφορετικές από τις παραδοσιακές δημόσιες σχέσεις, όπου ένα δελτίο τύπου στέλνετε και διαμοιράζετε σε όλα τα ΜΜΕ (και αν τους «αρέσει» μια ιστορία μόνο τότε θα την δημοσιεύσουν).
Στο σημερινό κόσμο του Διαδικτύου τα πράγματα γίνονται πολύ πιο γρήγορα και μας επιτρέπει να δημοσιεύουμε πληροφορίες όποτε και από όπου θέλουμε. Έτσι το internet PR σήμερα απαιτεί μια ισχυρή αντίληψη για το πώς οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν και το πώς μια εταιρεία μπορεί να καταπολεμήσει τα αρνητικά γεγονότα και τις δυσφημιστικές αναφορές.
Πρώτα βεβαιωθείτε ότι είναι είστε κοινωνικοί. Εάν είστε ή όχι fan των ακόλουθων ιστοσελίδων βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας έχει ένα προφίλ σε αυτές τις περιοχές και ότι με συνέπεια τα ενημερώνετε με νέο περιεχόμενο, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να το εντοπίσουν και να σας βοηθήσουν να περάσετε τα μηνύματα τα οποία θέλετε:
Twitter
Facebook
Hubpages
WordPress / Blogspot (πρέπει να έχετε μια παρουσία σε blog)
LinkedIn (για σύνδεση με άλλους ανθρώπους επιχειρήσεων)
Ezine ή PrWeb.com Λογαριασμό
Στείλτε δελτία τύπου συνεχώς και γνωστοποιήστε στο κοινό ότι έχετε λογαριασμούς στο twitter και στο Facebook .Η online εκστρατεία δημοσίων σχέσεων είναι ένας εξασφαλισμένος τρόπος για να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη διαδικτυακή αντεπίθεση για να ανατρέψετε την υπάρχουσα κατάσταση της επιχείρησης σας.On-line Public Relations can change bad reputation.