On-line Public Relations can change bad reputation

English Version 

On-line Public Relations can change bad reput…
POSTED 4 MINS AGO

 English Version
On-line Public Relations can change bad reputation
Όταν πρόκειται για τις on-line δημόσιες σχέσεις είναι πολύ σημαντικό να διευκρινιστεί ότι όλες οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να συνειδητοποιήσουν το πόσο…

online Public Relations can change bad reputation 300x225 On line Public Relations can change bad reputation

Guerilla Marketing Ideas
POSTED 2 DAYS AGO

English Version
Guerilla Marketing Ideas

Το Guerilla Marketing είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μία αντισυμβατική τακτική του marketing. Είναι μια έννοια που δημιουργήθηκε ως ένα ασυνήθιστο προωθητικό σύστημα…

Guerilla Marketing Ideas 300x187 On line Public Relations can change bad reputation

Why scent marketing will be so important in t…
POSTED 8 DAYS AGO

English Version
Why scent marketing will be so important in to the future?

Το scent marketing είναι ένας πρωτοποριακός πόρος που οι promoters έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν για την καθιέρωση ενός…

Scent Marketing 300x168 On line Public Relations can change bad reputation

Public Relations at PR 3.0 age
POSTED 14 DAYS AGO

English Version
Public Relations at PR 3.0 age
Οι Δημόσιες Σχέσεις ήταν πάντα επικεντρωμένες στις σχέσεις, αλλά στο μέλλον, θα επικεντρωθούν περισσότερο στις προσωπικές σχέσεις και στα εργαλεία που είναι…

Public Relations at PR 3.0 age 300x282 On line Public Relations can change bad reputation

What about Social Media and SEO connections?
POSTED 15 DAYS AGO

English Version
What about Social Media and SEO connections?
Όλοι γνωρίζουν ότι τα social media και το SEO είναι συνδεδεμένα, αλλά πώς; Όσο καλύτερα κατανοήσετε την φύση και την δύναμη των πολλών…

seo social media 300x197 On line Public Relations can change bad reputation

PreviousNext

 

On-line Public Relations can change bad reputation

online Public Relations can change bad reputation 300x225 On line Public Relations can change bad reputationΌταν πρόκειται για τις online δημόσιες σχέσεις είναι πολύ σημαντικό να διευκρινιστεί ότι όλες οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να συνειδητοποιήσουν το πόσο σημαντικό είναι να διατηρήσουν μια θετική εικόνα στο διαδίκτυο και όχι μόνο να παραμένουν στους παλιούς και παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας. Στο σημερινό κόσμο, είναι απίστευτα δύσκολο να κρατηθεί μια εταιρεία ειλικρινής με τις πάρα πολλές τοποθεσίες αξιολόγησης όπως το Yelp και με μια πληθώρα δικτυακών ιστοχώρων με καταναλωτικά θέματα, που τους επιτρέπουν να δημοσιεύουνε ό, τι εκείνοι θέλουν για την εταιρεία σας.

Πολλά από αυτά τα sites δεν είναι καθόλου αξιόπιστα, επειδή θεωρούν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις θέσεις των χρηστών τους και αρνούνται να αφαιρέσουν οτιδήποτε μπορεί να μην είναι αληθές και να βλάπτει μία επιχείρηση. Οι πιο τρανταχτές, γνωστές περιπτώσεις, αποτελούν οι ιστοσελίδες όπως το ripoffreport.com και το Consumeraffairs.com όπου οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν και να καταστρέψουνε μια εταιρεία εντελώς, χωρίς να δηλώσουν την ταυτότητά τους και οι επιπτώσεις είναι ισχνές έως μηδενικές, διότι οι ιδιοκτήτες των ιστοχώρων αρνούνται να αναδημοσιεύσουν τα στοιχεία και τις πληροφορίες των χρηστών.

Τι μπορεί όμως, μια επιχείρηση του 21ου αιώνα να κάνει για όλα αυτά; 

Λοιπόν, η μόνη εφικτή λύση που σήμερα φαίνεται να υπάρχει για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστροφικών κρουσμάτων, είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να συμμετάσχουν σε on-line εκστρατείες δημοσίων σχέσεων που βοηθούν στην καταστολή των αρνητικών πληροφοριών για την επιχείρησή τους. Οι online public relations είναι λίγο διαφορετικές από τις παραδοσιακές δημόσιες σχέσεις, όπου ένα δελτίο τύπου στέλνετε και διαμοιράζετε σε όλα τα ΜΜΕ (και αν τους «αρέσει» μια ιστορία μόνο τότε θα την δημοσιεύσουν).

Στο σημερινό κόσμο του Διαδικτύου τα πράγματα γίνονται πολύ πιο γρήγορα και μας επιτρέπει να δημοσιεύουμε πληροφορίες όποτε και από όπου θέλουμε. Έτσι το internet PR σήμερα απαιτεί μια ισχυρή αντίληψη για το πώς οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν και το πώς μια εταιρεία μπορεί να καταπολεμήσει τα αρνητικά γεγονότα και τις δυσφημιστικές αναφορές.

Πρώτα βεβαιωθείτε ότι είναι είστε κοινωνικοί. Εάν είστε ή όχι fan των ακόλουθων ιστοσελίδων βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας έχει ένα προφίλ σε αυτές τις περιοχές και ότι με συνέπεια τα ενημερώνετε με νέο περιεχόμενο, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να το εντοπίσουν και να σας βοηθήσουν να περάσετε τα μηνύματα τα οποία θέλετε:

Twitter
Facebook
Hubpages
WordPress / Blogspot (πρέπει να έχετε μια παρουσία σε blog)
LinkedIn (για σύνδεση με άλλους ανθρώπους επιχειρήσεων)
Ezine ή PrWeb.com Λογαριασμό

Στείλτε δελτία τύπου συνεχώς και γνωστοποιήστε στο κοινό  ότι έχετε λογαριασμούς στο twitter και στο Facebook .Η online εκστρατεία δημοσίων σχέσεων είναι ένας εξασφαλισμένος τρόπος για να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη διαδικτυακή αντεπίθεση για να ανατρέψετε την υπάρχουσα κατάσταση της επιχείρησης σας.On-line Public Relations can change bad reputation.

About rosolymos

Communications specialist with expertise in social media, integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Belief: The interactive communication and the psychological analysis of the consumer as a separate entity, should have a prominent role in day life of business.
This entry was posted in Social Media, Social Media Marketing. Bookmark the permalink.

Leave a comment