Pr tips
Όταν σκεφτόμαστε τις δημόσιες σχέσεις πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να σκέφτονται ένα πράγμα: το δελτίο τύπου. Η παραδοσιακή χρήση του δελτίου τύπου ήταν να αναμεταδίδει ένα γεγονός ή πληροφορίες μίας επιχείρησης στα media.Ο ρόλος του δελτίου τύπου είναι μια σημαντική πτυχή, αλλά οι δημόσιες σχέσεις προσπαθούν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πελάτες κάτι που είναι πιο σημαντικό. Πολλές ιστορίες και καλύψεις ειδήσεων ξεκινούν από WOM (από στόμα σε στόμα), ανάλογα με το τι κάποιος ακούει ή βρίσκει ενδιαφέρον από τα media. Οι πελάτες σας μπορεί να δημιουργήσουν μεταφορά και διάδοση μηνυμάτων από στόμα σε στόμα δωρεάν.
Το κλειδί που πρέπει να θυμηθούμε εδώ , είναι ότι ενώ στο παρελθόν, η ομάδα PR είχε στόχο να πάρει όσα αποκόμματα ειδήσεων ήταν δυνατόν, στις παρούσες προσκλήσεις υποβολής δημοσίων σχέσεων οι ομάδες PR μπορούν να χειριστούν τα μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες. Με τη δυνατότητα να προσεγγίζουν πλέον και άλλους στόχους, λαμβάνοντας υπόψη ότι η παλαιά τακτική PR επέτρεπε μόνο την επικοινωνία με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Δυστυχώς ακόμα υπάρχουν επιχειρήσεις που είναι προσκολλημένες στο παρελθόν και δεν κάνουνε προσπάθειες για να υποστηρίξουνε τη χρήση των νέων τακτικών στις δημοσίων σχέσεων. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι ο πυρήνας πλέον είναι το κοινό και ότι όλα τα άλλα έπονται.
Μερικοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους πελάτες σας χρησιμοποιώνταςνέες στρατηγικές δημοσίων σχέσεων :
Εφαρμογή στρατηγικών στα social media. Κατ’ αρχήν, εντοπίστε που οι πελάτες σας δραστηριοποιούνται on-line και αποφασίστε αν θα είχε νόημα για σας για να πάτε εκεί ή αν θα θέλατε να τους οδηγήσετε κάπου αλλού χρησιμοποιώντας τα social media. .
Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. (Πέρα από την αποστολή των ενημερωτικών δελτίων.) Προσεγγίστε τους και χρησιμοποιήστε τεχνικές διαδραστικής επικοινωνίας, βάζοντας τους να αξιολογήσουν τις τρέχουσες και μελλοντικές στρατηγικές σας .
Θα σας βοηθήσει πάρα πολύ στο να καταλάβετε το τι ακριβώς θέλουν και έτσι θα το προσαρμόσετε ευκολότερα στα μέτρα τους.
Αξιολόγηση απόψεων. Μετά την συλλογή των πληροφοριών και των ιδεών , αρχίστε την αξιολόγηση τους για να εξασφαλιστεί ότι είναι σημαντικές, αποτελεσματικές και κυρίως ότι θα βοηθήσουν στην ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τα μέσα ενημέρωσης.
Εφαρμογή νέων στρατηγικών. Αν διαπιστώσετε ότι κάτι δεν λειτουργεί, κάντε ένα νέο σχέδιο ή αναδιοργανώστε το υπάρχον σχέδιο παίρνοντας μόνο ότι θα σας βοηθήσει.
Συνολικά, γνωρίζουμε ότι ο καθορισμός των στόχων, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την επιτυχία σε μια εκστρατεία δημοσίων σχέσεων, είτε πρόκειται για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είτε τους πελάτες σας. Όπως έχω αναφέρει και πριν, η σωστή αγορά-στόχος θα σας βοηθήσει στο να αποδώσουν οι ενέργειες σας καθώς θα είναι στοχευμένες. Επιπλέον, θα μπορέσετε να γνωρίσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας , να βρείτε που υστερείτε συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και να το διορθώσετε.
Με όλο και περισσότερο έμφαση στην αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό σας, αλλά και την σωστή επιρροή και καθοδήγηση των new media σας ανοίγονται νέοι ορίζοντες που μόνο οφέλη μπορούν να σας φέρουν. Pr tips.