Be careful with your web-site Ένα από τα πρώτα πράγματα που οι άνθρωποι σκέφτονται συνήθως, όταν ξεκινούν μια επιχείρηση, είναι η δημιουργία μίας ιστοσελίδας. Υπάρχουν δύο κύρια προβλήματα όσον αφορά την κατασκευή ενός site, όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά μια επιχείρηση. Πρώτα απ ‘όλα, μπορεί να μην έχετε πολλά χρήματα να δαπανήσετε για έναν web designer ή developer, αλλά και να έχετε θέλω να σας επιστήσω την προσοχή γιατί υπάρχουν αρκετοί ΑΣΧΕΤΟΙ εκεί έξω που παριστάνουν τους ειδικούς (έχω προσωπική εμπειρία γι’ αυτό) και δεύτερον μπορεί να μην είστε απολύτως σαφείς για το τι ακριβώς κάνει η επιχείρησή σας και τι προσφέρει στους πελάτες της. Αλλά όπως είπα, μια ιστοσελίδα είναι λίγο πολύ μέρος του σχεδίου κατά την έναρξη μίας επιχείρησης, οπότε προχωρήστε ούτως ή άλλως. Μπορείτε να ζητήσετε από ένα φίλο ή συγγενή, ο οποίος « είναι γνώστης σχετικά με τις ιστοσελίδες», για να φτιάξει μια ιστοσελίδα για εσάς. Ή, να ψάξετε πολύ καλά για να βρείτε μία εταιρεία να το κάνει για εσάς αλλά και πάλι σας κρούω τον κώδωνα του κινδύνου , για να μην βλαστημάτε αργότερα για τα χρήματά που χάσατε. Τέλος αν αισθάνεστε γενναίοι, μπορείτε να ξεκινήσετε μόνοι σας σιγά-σιγά να δημιουργείτε το δικό σας site. Υπάρχει βεβαίως ένας μεγάλος αριθμός πρότυπων προγραμμάτων που βασίζονται στο web design και είναι διαθέσιμα σήμερα. Αλλά αν δεν είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το γιατί χρειάζεστε ένα δικτυακό τόπο (εκτός από το γεγονός ότι “ο καθένας μου λέει ότι πρέπει να έχω έναν”) και ποιος θα είναι ο σκοπός του, θα μπορούσατε να κάνετε στην επιχείρησή σας περισσότερο κακό παρά καλό. Σίγουρα δεν θα προσελκύσετε πολλούς πελάτες με μία ασαφής ιστοσελίδα – και πάλι, μιλάω έχοντας μία επώδυνη εμπειρία συνεργαζόμενος με την ΛΑΘΟΣ εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων! Φανταστείτε λοιπόν, την ιστοσελίδα σας σαν ένα φυσικό κατάστημα. Θα θέλατε να έχετε ένα κατάστημα που δεν έχει την κατάλληλη υποδοχή, όπου δεν θα μπορούσανε να βρούνε οι πελάτες σας αυτό που ψάχνουνε, ή δεν είναι σαφές τι είναι προς πώληση και πώς θα μπορούσανε να το αγοράσουνε; Μάλλον ΟΧΙ! Τώρα φανταστείτε ότι το κατάστημά σας είναι κρυμμένο σε ένα από τα μη εμπορικά σοκάκια και εννοώ πολύ μακριά από τους εμπορικούς δρόμους που συχνάζουν οι πελάτες! Πώς οι άνθρωποι θα βρούνε το κατάστημά σας, εάν το δρομάκι είναι σκοτεινό, ενώ οι εμπορικοί δρόμοι είναι ηλιόλουστοι και φιλόξενοι; Αυτό, με λίγα λόγια, είναι ό, τι και το site σας στο internet. Υπάρχουν εκατομμύρια ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και ενώ δεν είναι όλες τους σε ανταγωνισμό με την δικιά σας, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα υπάρξει κάτι στο τεράστιο εύρος των εκατοντάδων χιλιάδων. Έτσι, δεν μπορούν όλοι να είναι στη 1η σελίδα της Google. Θα πρέπει να σκεφτείτε έξυπνα και να κάνετε τις ανάλογες προσπάθειες, για να οδηγήσετε το site σας στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης για την επιλεγμένη περιοχή της επιχείρησής σας, έτσι ώστε οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να το βρουν. Και τότε, όταν τους έχετε ανοίξει την πόρτα, θα πρέπει να τους κάνετε να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι. Ας τους αφήσετε να γνωρίζουν ότι ενδιαφέρεστε γι ‘αυτούς και ότι θέλετε να τους βοηθήσετε. Τέλος, θα πρέπει επίσης να καταστήσετε ευδιάκριτο αυτό που προσφέρετε και να κάνετε εύκολες τις αγορές για τους δυνητικούς πελάτες σας! Ξεκινήστε λοιπόν τις προσπάθειες σας αλλά με ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί παντού παραμονεύουν κίνδυνοι.
-
Social Media-FoursquarePOSTED 9 HOURS AGO
Social Media-Foursquare
Οι Location-based υπηρεσίες είναι στα «πάνω» τους αυτές τις μέρες. Το Foursquare και το Gowalla αυξάνουν την δημοτικότητα τους θεαματικά κάθε μέρα που περνάει. Ενώ πολλοί κριτικοί έσπευσαν…
-
Be careful with your web-sitePOSTED 1 DAY AGO
Be careful with your web-site Ένα από τα πρώτα πράγματα που οι άνθρωποι σκέφτονται συνήθως, όταν ξεκινούν μια επιχείρηση, είναι η δημιουργία μίας ιστοσελίδας. Υπάρχουν δύο κύρια προβλήματα όσον…
-
Facebook cover photos problemsPOSTED 2 DAYS AGO
Facebook cover photos problems
English Version
Τώρα που ο καθένας έχει πλέον το δικό του timeline στο Facebook, ας ρίξουμε μία ματιά σε κάποιες λεπτομέρειες που νομίζω ότι θα ενοχλήσουν πολλούς: -…
-
Pr and Marketing tips for solarium salonsPOSTED 4 DAYS AGO
English Version Pr and Marketing tips for tanning salons Τα κέντρα τεχνητού μαυρίσματος-solarium αντιμετωπίζουν μεγάλο ανταγωνισμό, τόσο από άλλα κέντρα και φυσικά μέσω του φυσικού μαυρίσματος, έτσι για να επιτύχουν…
-
SEO-Link Building StrategyPOSTED 5 DAYS AGO
English Version SEO-Link Building Strategy
Όταν σχεδιάζεται μια website marketing στρατηγική οι περισσότεροι αγνοούν την σημασία μιας αναπτυξιακής στρατηγικής με link, επικαλούμενη διάφορους λόγους, όπως ότι είναι κουραστική, χρονοβόρα και την ματαιώνουν. Ωστόσο, εάν μια εταιρεία επιθυμεί να προωθήσει την ιστοσελίδα της σε καλύτερη κατάταξη στις…
-
Corporate BrandingPOSTED 6 DAYS AGO
English Version
Corporate Branding
Αν θέλετε να γίνετε επιτυχημένοι στην λειτουργία οργάνωσης της επιχείρησής σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει τα απαραίτητα για την εικόνα και τη φήμη σας μέσω…
-
Why Attraction Marketing works better than Tr…POSTED 7 DAYS AGO
English Version Why Attraction Marketing works better than Traditional Marketing?
Παραδοσιακά, το marketing περιλαμβάνει την διαφήμιση σε μεγάλη κλίμακα και στη συνέχεια περιμένει τους πελάτες να έρθουν και να αγοράσουν προϊόντα…
-
How to convert your social media followers to…POSTED 8 DAYS AGO
How to convert your social media followers to customers?
English Version
Ένα online προφίλ των social media αντιπροσωπεύει την ταυτότητα μιας επιχείρησης. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να επενδύσουν σε χρόνο…
-
How to find your target-group with Social Med…POSTED 9 DAYS AGO
How to find your target-group with Social Media?
English Version
Ο εντοπισμός και η οικοδόμηση κοινού-στόχου είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που θέλουν να «διεισδύσουν στον κόσμο των…
-
CPA on PinterestPOSTED 13 DAYS AGO
CPA on Pinterest
English Version
Σήμερα επέλεξα να γράψω ένα μικρό post για τις CPA δυνατότητες στο Pinterest που με έχουν εκπλήξει ευχάριστα. Δεδομένου λοιπόν, ότι ο ενθουσιασμός και η συνεχώς ραγδαία…
translate via google Be careful with your web-site One of the first things people usually think when you start a business is to create a website. There are two main problems with building a site, when you first start a business. First of all, you may not have much money to spend on a web designer or developer, but I have to draw your attention because there are many irrelevant out there who pretend to be experts (I have personal experience about this) and secondly can not be absolutely clear about what your business offers and what its customers. But like I said, a website is pretty much part of the plan at the start of a business, so go ahead anyway. You can ask a friend or relative, who is “knowledgeable about websites” to make a website for you. Or, to search thoroughly to find a company to do it for you but you still sound the alarm, not later cursed for your losses. Finally, if you feel brave, you can start yourself slowly to create your own site. There is certainly a large number of pilot projects based on web design and is available today. But if you’re not specific about why you need a website (besides the fact that “everyone tells me that I should have one”) and what is its purpose, you could make your business more harm than good . Definitely will not attract many customers with a ambiguous website – again, talking having a painful experience working with the web design company WRONG! Imagine, your website like a physical store. Would you like to have a store that has the appropriate slot, where they could find that your customers are looking for, or is unclear what is on sale and how they could buy it? Probably not! Now imagine that your shop is hidden in one of the non-commercial streets and I mean far away from trade routes frequented by customers! How will people find your store, if the street is dark, while the shopping is sunny and welcoming? This, in short, is what you and your site in internet. There are millions of web sites and while they are all in competition with yours, you can bet that there will be something huge range of hundreds of thousands. So not everyone can be in first page of Google. We need to think smart and make similar efforts to drive your site top ranking in search engines for the selected area of your business so that potential customers can find it.And then, when you open the door, you should make them feel welcome. Let them know that you care about them and want to help them. Finally, it should also make visible what you offer and make shopping easy for your potential customers! So start your efforts but pay attention because risks lurk everywhere.