How to create a social media plan?

How to create a social media plan?

 

English Version

Τα Social Mediaαναδεικνύονται σταδιακά ως κανόνας και όχι ως εξαίρεση στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο, η χρήση των social media απαιτεί μια προσεκτική διαδικασία της σκέψης και του στρατηγικού σχεδιασμού. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει δραστικές αλλαγές στο πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media και μπορώ να πω ότι τα social media έχουν ένα λαμπρό μέλλον στον επιχειρηματικό κόσμο.

Η αλλαγή των τάσεων του καταναλωτικού κοινού και η εκτόξευση της τεχνολογίας και του internet , έχουν αναδείξει τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ένα απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, προσφέροντας σας την ευκαιρία να παρακολουθήσετε από κοντά τον πελάτη σας, να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί του και σας παρέχουν μια απαράμιλλη ικανότητα να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα αυτών των συνομιλιών άμεσα.

Με το πέρασμα του χρόνου, η πλατφόρμα του social media marketing έχει μεγαλώσει και αναπτυχθεί αρκετά , προσφέροντας  θεαματικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις. Με αυτό το κίνητρο, μοιράζομαι μαζί σας πέντε βασικά βήματα για την ανάπτυξη ενός ισχυρού socialmedia plan για να επεκτείνετε την εμβέλεια της επιχείρησής σας.

Βήμα 1 – Παρατηρήστε

Τα social media sites αρχικά χρησιμοποιούνταν κυρίως για online συζητήσεις μόνο και αν θέλετε να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών, θα πρέπει να είστε μέρος των συνομιλιών τους.

Είναι τόσο εύκολο να γίνει; Λοιπόν, θα πρότεινα να παρακολουθείτε στενά αυτά που οι άνθρωποι συζητούν και το πώς μπορείτε να συμβάλετε στις συζητήσεις τους.

Το online marketing είναι μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές της social media στρατηγικής κάθε επιχείρησης  και η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από την επιλογή των λέξεων-κλειδιών σας. Όσο πιο αποτελεσματικές είναι οι λέξεις-κλειδιά που θα επιλέξετε τόσο πιο θετικά αποτελέσματα θα έχετε.

Βήμα 2 – Αναγνωρίστε τα ταλέντα στο εσωτερικό της εταιρείας σας

Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, τα social media κάνουν τους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν, όχι την εταιρεία, έτσι λοιπόν δώστε την δυνατότητα στα άτομα της ομάδας σας που ανταποκρίνονται σε αυτόν τον ρόλο να συμμετέχουν σε αυτήν την τόσο σημαντική διαδικασία. Να θυμάστε ότι το προσωπικό στοιχεί κάνει πάντα την διαφορά.

Αναγνώριση ταλέντου

Προφανώς, κανείς δεν θέλει την επικοινωνία με ένα άτομο που δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημά τους. Οι άνθρωποι αρέσκονται να μιλάνε με επαγγελματίες και γνώστες των social media, που έχουν πλούσια εμπειρία και είναι μπορούν να επιλύσουνε τις απορίες τους. Μεταδώστε την κατάλληλη εκπαίδευση στο προσωπικό σας πριν από την εκτέλεση τουsocial media plan σας.

Κάντε την στρατηγική

Τα social media έχουν μια τεράστια έκταση και προσφέρουν διάφορες πλατφόρμες για να εκπληρώσουν τις ανάγκες σε όλους τους τύπους των επιχειρήσεων. Αντί να επιδίδεστε μόνοι σας σε όλα αυτά, είναι καλό να ξεκινήσετε με ένα ή δύο εργαλεία, τα οποία ταιριάζουν με τους στόχους σας.

Βήμα 3 – Τραβήξτε την προσοχή

Διασκεδάστε το και τραβήξτε την προσοχή. Δραστηριότητες όπως, η καταχώρηση σχολίων σε blog, η ανάρτηση φωτογραφιών στο Pinterest και το Flick, το video sharing, δημιουργούν μια νέα κοινότητα επιταχύνοντας περαιτέρω την συζήτηση και βοηθώντας σας στην δημιουργία online σχέσεων.

Βήμα 4 – Προσεγγίστε τοπικές ή offline πηγές

Αναμφισβήτητα, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές «περιοχές» που είναι γεμάτες δυνατότητες, αλλά είναι ακόμα αναξιοποίητες για την υιοθέτηση των social media στον κόσμο των επιχειρήσεων. Για την διερεύνηση αυτών των «περιοχών», δοκιμάστε την offline διαδρομή. Εκδηλώσεις, όπως εμπορικές εκθέσεις, shows, συνέδρια κ.λπ. είναι ο καλύτερος τρόπος για την οικοδόμηση σχέσεων online, καθώς και με τοπικούς πελάτες.

Βήμα – 5 Αξιολογήστε την επιτυχία

Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη για την μέτρηση της έκβασης του social media plan σας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που επιτρέπουν στους χρήστες να ακολουθήσουν και να προετοιμάσουν στατιστικές εκθέσεις για την απόκτηση μιας σαφής ιδέας σχετικά με την αποτελεσματικότητα του social media plan. Μέσω αυτών των εργαλείων, μπορείτε να συγκρίνετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας με τους ανταγωνιστές σας και να προσαρμόσετε τα σχέδια σας αναλόγως.

Αποκτήστε έναν σαφή στόχο στο μυαλό σας, ορίστε τις σωστές προσδοκίες για την επιχείρησή σας και στη συνέχεια διατυπώστε ένα social media plan που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σας. Ελπίζω αυτά τα πέντε βήματα να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε ένα αποτελεσματικό social media plan για να ενισχύσετε και να ωθήσετε την επιχείρησή σας.

source: http://www.aboutu.gr/social-media-plan/

About rosolymos

Communications specialist with expertise in social media, integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Belief: The interactive communication and the psychological analysis of the consumer as a separate entity, should have a prominent role in day life of business.
This entry was posted in Social Media, Social Media Marketing and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment