Social Media and Tumblr
Είναι δίκαιο να πούμε ότι το Twitter είναι μια ευλογία στη μεταμφίεση για τις micro-blogging πλατφόρμες. Ενώ η «έκρηξη» του Twitter είναι ένα πρόσφατο φαινόμενο, το micro-blogging όμως υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Το Tumblr ήταν ένα από τα πρώτα micro-blogging εργαλεία, όταν ξεκίνησε το 2007 και έγινε αρεστό σε έναν μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων αφού ξεπέρασε τους 75.000 χρήστες μέσα σε ελάχιστες ώρες.
Τότε, δημιουργήθηκε το Twitter και τα υπόλοιπα όπως λένε είναι ιστορία. Το Tumblr αφέθηκε στη σκιά για αρκετά χρόνια, αλλά τα καλά νέα είναι ότι έχει κάνει μια αξιοπρόσεκτη επιστροφή από φέτος. Όντας μία από τις πρώτες εφαρμογές micro-blogging το Tumblr θεωρώ πως είναι ένα πολύτιμο επιχειρησιακό εργαλείο. Στο σημερινό άρθρο θα σας παρουσιάσω το πώς μπορεί να βοηθήσει το Tumblr την επιχείρηση σας και πώς θα επωφεληθείτε από την χρήση του.
Εύκολο στη χρήση blogging πλατφόρμα
Το Tumblr διαθέτει τα καλύτερα στοιχεία του blogging αλλά και των socialmedia, αφού έχει πολλά κοινά με το Twitter και το WordPress. Ως εκ τούτου είναι πολύ αποτελεσματική ,δημοφιλέστατη και εύκολη στη χρήση πλατφόρμα blogging, με περισσότερα από 4,5 δισεκατομμύρια μοναδικά μηνύματα κάθε μέρα.
Απλότητα
Όπως και το Twitter, το Tumblr ευδοκιμεί στην απλότητα. Προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πλοήγηση, πολύμορφους μηχανισμούς posting, που υποστηρίζουν μηνύματα κειμένου, e-mail, ακόμα και τηλεφωνήματα. Παρέχει μια σειρά από επιλογές προσαρμογής για τη διάταξη και τα θέματα και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία. Είναι εύκολο να το στήσετε και χρειάζεται μερικά λεπτά μόνο για να οργανωθεί και να λειτουργήσει.
Ο κατάλογος του Tumblr παρουσιάζει μια καλά οργανωμένη προβολή των blogs τα οποία κατηγοριοποιούνται με βάση τις επιχειρήσεις, την τεχνολογία κλπ.
Marketing
Το Tumblr είναι ένα εύχρηστο εργαλείο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Το μοναδικό «re– blog» χαρακτηριστικό του γνώρισμα ,εξασφαλίζει ότι τα business posts σας αποκτούν την μέγιστη έλξη απόδοση στην μπλογκόσφαιρα. Οι followers σας μπορούν απλά να κάνουν re-blog τα posts σας για τους δικούς τους λογαριασμούς στο Tumblr πριμοδοτώντας την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και αυξάνοντας έτσι τον συνολικό αριθμό προβολής των σελίδων στο blog σας. Δεν είναι μόνο όμως η επιπλέον επισκεψιμότητα που προσφέρει στο site σας , το USP(Unique Selling Point) της δυνατότητας re- blogging είναι ότι η επιχείρησή σας θα πιστωθεί με την αρχική πηγή των πληροφοριών κάθε φορά, εξαπλώνοντας έτσι την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Δεν αποτελεί υποκατάστατο του Twitter!
Έρχομαι σε αντιπαράθεση με πολλές επιχειρήσεις οι οποίες πιστεύουν ότι το Tumblr έχει εξαντλήσει το προσδόκιμο ζωής του και ότι το Twitter είναι πολύ καλύτερα προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Το Tumblr και το Twitter δεν αποτελούν εναλλακτικές λύσεις , το ένα για το άλλο. Το Twitter είναι μια καθαρά micro-blogging πλατφόρμα, ενώ Tumblr προσφέρει τα καλύτερα στοιχεία και των δύο κόσμων – blogging και micro-blogging. Στην πραγματικότητα, το Tumblr είναι μια blogging πλατφόρμα επικεντρωμένη όμως στα social media.
Επιπλέον, το Tumblr δεν έχει τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων και προσφέρει την δυνατότητα σύνδεσης με το Twitter και το Facebook, δίνοντας έτσι μια πραγματικά εκπληκτική social media εμπειρία στην επιχείρησή σας.
Επεκτείνει την παρουσία σας στα social media
Αν και δεν είναι τόσο λαμπερό όπως το Twitter και το Facebook, το Tumblr μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να διευρύνει την απήχηση της στα social media. Το Tumblrείναι ένας φυσικός χώρος για συζητήσεις και συνομιλίες, ενώ το “Re-blogging” χαρακτηριστικό του, βοηθάει την επιχείρησή σας να διευρύνει την επέκταση της στα social media.
Πιστεύω ακράδαντα ότι το Tumblr δεν έχει πεθάνει, το αντίθετο μάλιστα. Έχει τεράστιες δυνατότητες από την πλευρά των επιχειρήσεων και προωθεί την επιχείρησή σας σε ένα νέο κοινό. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει το Tumblr για τις ανάγκες της επιχείρησής σας; Είναι το Tumblr ένα μέρος της επιχειρηματικής πολιτικής σας στα social media; Παρακαλώ αν θέλετε μοιραστείτε την γνώμη σας αφήνοντας ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post.