Online Marketing for small business

Online Marketing for small business

 English Version

Αν είστε online ή offline ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες, μπορείτε να επωφεληθείτε από το online marketing. Εάν έχετε ήδη την επιχείρηση σας για περισσότερο από ένα μήνα ή δύο, είναι πιθανό να κατανοείτε την αξία της χρήσης των βέλτιστων πρακτικώνmarketing και τις ευκαιρίες προώθησής της. Δεν είναι πολύς ο καιρός ,που οι ιδέες μάρκετινγκ για τις μικρές επιχειρήσεις περιλάμβαναν αφίσες, ραδιοφωνικά σποτ, διαφημίσεις σε στάσεις λεωφορείου, ακόμα και διαφημίσεις σε τοπικές εφημερίδες. Ενώ αυτές οι μέθοδοι μπορεί να εξακολουθούν να είναι αποτελεσματικές σε κάποιο βαθμό, είναι όμως δαπανηρές και λίγο ξεπερασμένες.

Το internet έχει αλλάξει το marketing για τις μικρές επιχειρήσεις προς το καλύτερο. Το online μάρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στην πιο καθιερωμένη και αποδοτική επιλογή, για ιδέες μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων. Τα περισσότερα  άλλα μέσα που διαφημίζουν ευκαιρίες, είναι πάρα πολύ ακριβά και που υπερβαίνουν τις δυνατότητες των μικρών επιχειρήσεων. Τα socialmedia και άλλες internet marketing τεχνικές, από την άλλη πλευρά, είναι φθηνές (συχνά δωρεάν) και πολύ πιο εύκολο να παρακολουθηθούν. Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, υπάρχουν πολλές ιδέες μάρκετινγκ διαθέσιμες στο διαδίκτυο για να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα έσοδά σας , μειώνοντας παράλληλα το κόστος αλλά και τον χρόνο που αφιερώνετε στο μάρκετινγκ.

Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε περισσότερους πιθανούς πελάτες είναι η δημιουργία μιας προσαρμοσμένης ιστοσελίδας παρουσίασης της επιχείρησής σας και η σύνδεσή με τα social media. Μόλις αρχίσετε να αναπτύσσετε το site σας, θα πρέπει να σκεφτείτε διάφορα στοιχεία για να διασφαλίσετε ότι θα είναι επιτυχές. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν: τον στόχο του site σας, το κοινό-στόχο σας, τι μπορεί να περιμένουνε οι επισκέπτης σας όταν έρχονται στο site σας, με τι εμπειρίες και τι θα αποκομίζουν οι επισκέπτες σας φεύγοντας από αυτό και τέλος, γιατί οι επισκέπτες θα θέλουν να ξαναέρθουν πίσω στην ιστοσελίδα σας;  Λαμβάνοντας  απλά υπόψη τα στοιχεία αυτά, θα είστε σε θέση να αναπτύξετε έναν δικτυακό τόπο με βάση τις πραγματικές ανάγκες των δυνητικών πελατών σας και όχι με τις υποθέσεις σας για το πώς θα πρέπει να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν πάρα πολλές επιτυχημένες προσεγγίσεις για την συλλογή των στοιχείων επικοινωνίας από την ιστοσελίδα σας. Ενώ πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων έχουν τοποθετήσει ένα opt-in newsletter με ενημερωτικό περιεχόμενο για να προσθέσει αξία στις ζωές των δυνητικών πελατών τους, ορισμένοι άλλοι απαιτούν μια διεύθυνση email ή άλλα στοιχεία επικοινωνίας για να αποστέλλουν ειδικές προσφορές από την ιστοσελίδα τους.

Το σημαντικό στοιχείο που πρέπει να θυμάστε σχετικά με την δημιουργία μιας κερδοφόρας ιστοσελίδας, είναι να προσφέρει στους επισκέπτες σας προστιθέμενη αξία. Η προστιθέμενη αξία σας βοηθήσει για μελλοντικές πωλήσεις. Όσο πιο συχνά μπορείτε πραγματικά να έρχεστε σε επαφή με έναν δυνητικό πελάτη και να του υπενθυμίζετε για την ιστοσελίδα σας, τα socialmedia accounts και το brand name σας, τόσο πιο επιτυχημένα θα είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας αλλά και οι υπόλοιπες εκστρατείες και στρατηγικές μάρκετινγκ σας.

Οι small business marketing techniques  εστιάζουν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας και στην αύξηση της επισκεψιμότητας της. Με τα social media, το blogging, το articlemarketing και με άλλες social media marketing τεχνικές, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορούν να μειώσουν σημαντικά  τα έξοδα μάρκετινγκ τους και να επιτύχουν τους όποιους στόχους τους. Το online μάρκετινγκ για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δίνει επίσης πρόσβαση σε ένα εκτεταμένο κοινό, πρόθυμο να μάθει αυτά που θέλετε να του πείτε . Κάντε λοιπόν το μεγάλο online βήμα σας για να δείτε και εσείς τον δρόμο τις επιτυχίας στους δύσκολους αυτούς καιρούς.

source: http://www.aboutu.gr/online-marketing-small-business/

http://www.aboutu.gr/


About rosolymos

Communications specialist with expertise in social media, integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Belief: The interactive communication and the psychological analysis of the consumer as a separate entity, should have a prominent role in day life of business.
This entry was posted in Social Media, Social Media Marketing and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment