Social Media awareness

Social Media awareness

 English Version

Είμαι υποστηρικτής της άποψης ότι τα Social Mediaέχουν ένα λαμπρό μέλλον στον επιχειρηματικό κόσμο.  Στην πραγματικότητα, είναι σήμερα το πλέον προτιμώμενο μέσο για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τους πελάτες και τις ανάγκες τους.

Το USP(Unique Selling Point) των social media είναι η δυνατότητα να εμπλακούν αποτελεσματικά με τον πελάτη. Ειδικά, οι μικρότερες επιχειρήσεις με τα social mediaδιευρύνουν το προφίλ τους και προσελκύουν έναν μεγάλο αριθμό νέων πελατών.

Έρευνες αποκαλύπτουν ένα ενδιαφέρον σημείο σχετικά με το ότι οι επιχειρήσεις αργά αλλά σταδιακά υπερνικούν τον διανοητικό φραγμό και την διστακτικότητα, που εμπόδιζε την ευρείας κλίμακας υιοθέτηση των social media στην επιχείρηση.

Τα Social Media τώρα βοηθάνε τις επιχειρήσεις να καθορίζουν καθώς και να επιτύχουν τους βασικούς επιχειρηματικούς στόχους τους. Στην σημερινή εποχή όπου τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Twitter έχουν καταφέρει να νικήσει το Google σε δημοτικότητα, η socialmedia παρουσία αποτελεί κρίσιμη συνιστώσα της online στρατηγικής της κάθε επιχείρησης.

Τα Social Media επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται

Τα Social Media δεν βοηθάνε μόνο μια επιχείρηση να προσεγγίσει νεότερα κοινά, αλλά να οργανώσει και να αναπτύξει ένα ευέλικτο πλαίσιο που της επιτρέπει να είναι πιο ευπροσάρμοστη στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών ή των τάσεων της αγοράς.

Λέγεται συχνά ότι τα social media είναι ένας δρόμος διπλής κατεύθυνσης, λόγο της διαδραστικότητάς τους, όπου τα δύο μέρη (επιχειρήσεις και καταναλωτές) χωρίς αναστολές , ουσιαστικά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

Σε γενικές γραμμές, υπάρχει μια πολύ μεγαλύτερη κοινωνική ευαισθητοποίηση των socialmedia στο τμήμα των επιχειρήσεων σε σχέση με τα προηγούμενα 2 χρόνια και αυτή είναι μόνο η αρχή!

Source: http://www.aboutu.gr/social-media-awareness/

About rosolymos

Communications specialist with expertise in social media, integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Belief: The interactive communication and the psychological analysis of the consumer as a separate entity, should have a prominent role in day life of business.
This entry was posted in Social Media, Social Media Marketing and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment