Why Web Marketing is so important?

Why Web Marketing is so important?

 

 English Version

Αν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας μέσω της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να επιδείξετε την ίδια σοβαρότητα έτσι ακριβώς όπως θα κάνατε και με την επιχείρησή σας. Οι λεπτομέρειες είναι διαφορετικές, αλλά οι βασικές αρχές είναι οι ίδιες. Κατ ‘αρχάς, θα πρέπει να γνωρίζετε την αγορά-στόχο σας. Ποιά είναι τα δημογραφικά τους στοιχεία; Ποιες είναι οι βασικές ανάγκες και ανησυχίες τους; Μόλις τα κατανοήσετε αυτά, μπορείτε να σχεδιάσετε τον ιστοχώρο σας για το συγκεκριμένο  κοινό. Μπορείτε επίσης να γράψετε συναρπαστικό περιεχόμενο, που θα προσελκύει το κοινό σας, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης. Αυτή είναι περίπου η ίδια διαδικασία που θα περνούσατε, για την δημιουργία μίας εταιρικής μπροσούρας ή μιας έντυπης διαφήμισης.

Στο internet, ο στόχος του site σας είναι γενικά να δημιουργήσει περισσότερους πελάτες. Ωστόσο, οι άνθρωποι συχνά απαιτούν πολλαπλές επαφές μαζί σας, πριν να γίνουν πελάτες σας, έτσι το πρώτο σας μέλημα είναι να δημιουργήσετε περισσότερες προοπτικές. Εάν μπορείτε να πάρετε την διεύθυνση του e-mail ενός επισκέπτη, προσφέροντας  του κάτι συναρπαστικό στον ιστότοπό σας, τότε είστε σε πολύ καλό δρόμο. Επισημάνετέ τους ότι η εγγραφή τους στην mailing list σας δεν είναι υποχρεωτική. Δεν σας γνωρίζουν ή δεν σας εμπιστεύονται ακόμα και έτσι δεν θα συμμετέχουν με το e-mail τους, εκτός και αν τους δώσετε κάτι με προφανής και άμεση αξία. Καλά παραδείγματα μπορούν να χαρακτηριστούν, ένα δωρεάν άρθρο, ένα κουπόνι ή μία ευκαιρία για να κερδίσουνε κάτι «καλό». Εάν έχετε σχεδιάσει ένα ωραίο site, συναρπαστικά γραμμένο , on-target και με περιεχόμενο που να προτρέπει  σε δράση παρακινώντας τους επισκέπτες να σας καλέσουν, να συμπληρώσουν μία φόρμα ή να σας δώσουν το e-mail τους, τότε θα έχετε ένα site που μπορεί να σας αποφέρει ένα αξιοπρεπέςconversion rate από επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες.

Μόλις το site σας είναι στην επιθυμητή μορφή, τότε μπορείτε να στρέψετε την προσοχή σας στην δημιουργία μεγαλύτερης επισκεψιμότητας σε αυτό. Ανάλογα με την επιχείρησή σας ,οι βασικοί τρόποι επίτευξης αυτού του στόχου περιλαμβάνουν την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, το γνωστό πλέον SEO – Search Engine Optimization, την pay-per-clickδιαφήμιση (PPC), το affiliate marketing, τις σχέσεις με τα new media , το email και viralmarketing και φυσικά τα social media.

Αν θέλετε να βελτιώσετε το online marketing της επιχείρησής σας, θα πρέπει να δουλέψετε πάνω στα βασικά στοιχεία ,που είναι το χτίσιμο ενός καλού converting site και μετά η αποστολή μεγαλύτερης επισκεψιμότητα σε αυτό. Αυτές δεν είναι δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε μόνο μία φορά και μετά να τις σταματήστε, το ίδιο βέβαια ισχύει και για το marketing και το PR, η συνέπεια και η επανάληψη χαρακτηρίζονται απαραίτητες και επιβεβλημένες . Αν το κάνετε καλά, θα αποκτήσετε μια σταθερή και αυξανόμενη ροή από νέους επισκέπτες και βέβαια δυνητικούς πελάτες.

Πέρασαν οι μέρες που το PR και το marketing της επιχείρησής σας περιοριζόταν στις παραδοσιακές διαφημίσεις, στο ραδιόφωνο, στον τύπο και στην τηλεόραση. Σήμερα, ο Παγκόσμιος Ιστός είναι σε θέση να σας δώσει την προβολή σε χιλιάδες άτομα τον μήνα σε όλο τον κόσμο. Επωφεληθείτε λοιπόν από την ευκαιρία αυτή, το internet μπορεί να κάνει άμεσα ορατή την επιχείρησή σας στους πελάτες σας σε όλο τον κόσμο. Μέσω του Web marketing, κάνετε την επιχείρησή σας πιο προσιτή για τους πελάτες σας και εύκολα μπορείτε να τους κάνετε να ασχολούνται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Το web marketing έγινε ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης, λόγω της εξάπλωσης του διαδικτύου σε πάρα πολλούς ανθρώπους σήμερα. Επομένως, είναιτεράστιο λάθος για μια επιχείρηση να αγνοήσει αυτήν την ευκαιρία, η οποία θα της επιφέρει μία θετική online φήμη, επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και απόκτηση περισσότερων πελατών.

source: http://www.aboutu.gr/el-why-web-marketing/

About rosolymos

Communications specialist with expertise in social media, integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Belief: The interactive communication and the psychological analysis of the consumer as a separate entity, should have a prominent role in day life of business.
This entry was posted in Social Media, Social Media Marketing and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment